Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, May 17, 2009

Suarasa Gamit Hampir 1 Juta Pengunjung


Dato Takiyuddin ditemubual oleh perantara Sua Rasa


Sua Rasa TV9 yang diadakan pada 1 dan 2 Mei di Perkarangan Stadium Sultan Muhammad Ke 4 Kota Bharu baru-baru ini berjaya menggamit hampir 1 juta pengunjung. Perkara ini diakui sendiri oleh Aziz Desa, sewaktu mengendalikan rancangan Warna Warni Suara Rasa yang disiarkan secara langsung oleh TV9.

Peta Karnival Sua Rasa

Warna Warni Sua Rasa yang disiarkan pada 1 Mei memaparkan rakaman temubual bersama YAB Tuan Guru Dato' Hj Nik Abd Aziz Nik Mat. Pada hari tersebut juga disiarkan secara langsung temubual bersama YB Dato Hj Takiyuddin bin Hj Hassan, Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Pelancongan dan Kebudayaan Negeri Kelantan.

Manakala pada hari kedua disiarkan pula siaran langsung temubual Warna Warni Suara Rasa bersama YB Dr. Mohd Fadhli bin Dato' Hj Hassan, Pengerusi Jawatankuasa Penerangan, Pembangunan Maklumat, Sains dan Teknologi Kerajaan Negeri Kelantan.


Khemah Adik Di 9 antara yang menarik perhatian


Pelbagai aktiviti pentas utama, aktiviti khemah dan program tv seperti Warna Warni Suarasa, Halaqah dan Irama Sua Rasa diadakan sepanjang Sua Rasa yang menampilkan kelainan di Kota Bharu.





Nordin Batik turut memeriahkan Sua Rasa

No comments:

Post a Comment